Cursos 100% subvencionats.
Adreçat a persones treballadores.


FC Agricultura Ecològica
El Curs d’Agricultura Ecològica que oferim des de JOVIAT representa una oportunitat única per a aquelles persones treballadores en actiu que busquen no només una formació professionalitzadora sinó també una experiència vital enriquidora. Aquest curs es desenvoluparan les competències fonamentals per treballar al món agrícola des de la preparació i manteniment d’instal·lacions agropecuàries fins a les competències de peons de cultius ecològics.
La nostra institució es compromet amb l’excel·lència educativa, proporcionant un ensenyament que no només està al dia amb els continguts i tècniques més rellevants en el camp del guiatge eqüestre, sinó que també es dedica a fomentar un entorn de suport i motivació per als estudiants.
Beneficis d’estudiar a JOVIAT:
A Joviat, ens comprometem a proporcionar una experiència educativa excepcional. Els nostres cursos no només ofereixen coneixements teòrics, sinó pràctics, per tal d’enfortir les teves habilitats.
- 100% Subvencionat pel Consorci per a la Formació Contínua de Catalunya.
- Continguts actualitzats i rellevants.
- Certificació que impulsarà el teu perfil professional.
- Instructors experts i tutorització individualitzada.
Certificació:
Fent aquest curs de Formació Contínua aconseguiràs un Certificat de Professionalitat que acreditarà les teves habilitats i ampliarà el teu currículum i les teves oportunitats!
Horaris

Horari de matí
de 08.00 a 14.00
Contingut del curs
La Marató del Banc de Sang i Teixits torna a JOVIAT: aprenentatge i compromís social
La setmana passada, JOVIAT va tornar a demostrar que la...
Diari d’un concurs exitós
DIARI DEL CONCURS 20 d’abril de 2026 · Cambrils A...
De l’aula a la direcció empresarial: JOVIAT a la Final Nacional de Young Business Talents
Estem molt orgullosos de compartir una fita excepcional! El passat...
JOVIAT acull l’exposició “Camí” de l’artista manresana Eli Salat, un recorregut per gairebé dues dècades de trajectòria
JOVIAT ha inaugurat aquesta setmana l’exposició Camí, de l’artista manresana...




